بازدید مسئولان شهری و مدیران قطار های حومه ای از ایستگاه پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ حبیب اختری رییس شورای اسلامی شهر، ناصر آقا رحیمی، محمد حاجی محمد لو و روح ا... حسنی معاونان شهردار، جاوید رحیمی مدیر عامل سازمان حمل و نقل  به همراه مهندس یونسی زاده مدیر قطارهای حومه ای بعد ازظهر دیروز از ایستگاه قطار پرند بازدید کردند.
از جمله مباحثی که در این بازدید مطرح شد، توسعه و فضا سازی این ایستگاه با کمک های شورای اسلامی شهر و شهرداری پرند بود.
حبیب اختری رییس شورای اسلامی شهر با تأکید بر لزوم فضا سازی مناسب ایستگاه قطار پرند برای رفاه شهروندان گفت: پرند شهر خوابگاهی است و اکثر شهروندان روزانه از تهران به پرند و بالعکس تردد می کنند، به همین جهت توسعه قطار شهری و امکانات ایستگاهی، نگاه ویژه ای را می طلبد.
وی در خصوص اطلاع رسانی و نصب بنر توسط شهرداری قول مساعد داد و اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری هرگونه همکاری و اقدام قانونی در خصوص توسعه ایستگاه قطار پرند را با کمک مدیریت قطارهای حومه ای شهر انجام خواهد داد.
مهندس یونسی زاده مدیر قطارهای حومه ای با اشاره به افزایش تعداد سرویس قطارهای تهران-پرند و بالعکس از چهار به پنج سرویس در روز افزود: به دلیل استقبال شهروندان و افزایش مسافر در این خط، مدیریت قطارهای حومه ای تصمیم به اضافه کردن یک سرویس به این خطوط گرفت.
یونسی زاده در ادامه از مدیران شهرداری و شورای شهر درخواست کرد نسبت به تأمین روشنایی و زیبا سازی محوطه سکوی ایستگاه، همچنین نصب تابلو های راهنمایی مربوط به قطار شهری همکاری لازم را انجام دهند.
گفتنی است قطار تهران-پرند از ساعت 5 و 20 دقیقه صبح تا 10 شب در 5 سرویس رفت و برگشت نسبت به جابجایی مسافران اقدام می کند. همچنین این قطار در ایستگاه های، تهران، نسیم شهر، گلستان، رباط کریم و پرند توقف و به مسافران سرویس می دهد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 691
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 3 آبان 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');